MacBook servis i podrška. Postavite pitanje i naši mac tehničari će vam odgovoriti za manje od 30 minuta. Molimo vas da budete precizni jasni i da u vašem pitanju upišete serijski broj i model vašeg MacBook uredjaja kako bi vam mac tehničari adekvatno odgovorili na vaše pitanje.

Postavite pitanje

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su obeležena sa *

4 Replies to “MacBook podrška”

  1. Postovani, posedujem MacBook 2008 Model A1278. Pre godinu dana baterija Model A1280 koja je bila originalna za ovaj model je prestala sa radom. Zamenio sam je danas kupovinom istog modela A1280, medjutim kada sam prikljucio laptop na punjac nema nikakve reakcije tj. ne puni se baterija i nemoguce je ukljuciti laptop. Da li mi mozete pomoci nekom instrukcijom ili savetom.

  2. Poštovani,
    Pokušala sam da instaliram novi softver na macbook-u pro 2010 i oko sat vremena čekam pa mi pocrni ekran pa krene sve ispočetka. I ne mogu nikako to da rešim.

  3. Postovani,
    dobio sam pre par godina polovan, ali u savrsenom stanju, McBook RETINA 2016 god. sa instaliranim Win10. Sve je radilo odlicno dok se nije pokrenuo apdejt Windowsa i kompletna reinstalacija.
    To je obrisalo BOOTCAMP drivere za tastaturu i touchped.
    I sada komp radi odlicno ali bez njegove tastature i misa vec se to prikljuci preko USB huba.
    Da li je moguce vratiti te bootcamp drivere (ali da ostane W10) i po kojoj ceni?
    Hvala na odgovoru.