Airport Extreme servis i podrška. Postavite pitanje i naši mac tehničari će vam odgovoriti za manje od 30 minuta. Molimo vas da budete precizni jasni i da u vašem pitanju upišete serijski broj i model vašeg Airport Extreme uredjaja kako bi vam mac tehničari adekvatno odgovorili na vaše pitanje.

Postavite pitanje

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su obeležena sa *

2 Replies to “Airport Extreme podrška”

  1. Postovani,

    hvala za info, mail-om.

    pitanje za servisni deo:

    da li je moguca popravka Time Capsule sa 1TB HDD-om…konkretno, slucaj gde je ispravan uredjaj, al HDD unutra ne radi,,.?!
    tj. to je popravljivo…?!

    ili je zamena samog HDD-a iznutra, pametnija solucija..?!

    pitam, da bih znao sta da radim, da prvo nabavim nov HDD, veceg kapaciteta, pa da Vam saljem na servis..

    …ili 2. da odmah ti saljem na servis..?!

    (nadogradnja Time Capsule-a je moguca, model A1355… ?!)

    sa zahvalnoscu, iz Raske
    Ivan

  2. Imam Air Port Extreme Model A1143 koji ne uspevam da “uparim” sa mojim ostalim uredjajima u kuci.
    Uporno “blinka” zuto. Restartovao sam ga nekoliko puta, ali bez uspeha. Moze li da se popravi?