POŠTOVANI KUPCI
USLOVI POPRAVKE ZA UREDJAJE – MacBook Pro, MacBook Air, MacBook MacPro :
- Unutrasnji elektronski delovi uredjaja koji su neispravni a skidaju se prilikom dijagnostike kvara na maticnoj ploči, SE NE VRACAJU KUPCU ( osim tastature, cd rom, hdd, aluminijumska kućišta ).
- Ukoliko se poručuje deo za apple uredjaj koji je original stari deo se ne vraća kupcu, kupac je dužan da se složi sa ovim uslovima pre poručivanja rezervnog dela.
- Ako uredjaj posle popravke ili dijagnostike ostane u servisu duže od 30 radnih dana od dana kada je primljen na servis ide u rashod i servis nije dužan da nadoknadi štetu kupcu.
- Ukoliko je laptop neispravan a posle izvršenog servisa ili dijagnostike koji nije uspeo uredjaj se ponaša još gore ili uopšte ne radi SERVIS NIJE DUŽAN DA VRATI UREDJAJ U PREDjASNJE STANJE.
- Serviserski pregled i dijagnostika uredjaja je besplatan za sve apple uredjaje na licu mesta i on traje oko 1 radni sat.
- Ako je cena popravke manja od 2000 din uredjaj se popravlja bez konsultacije vlasnika.
- Ukoliko je započet servis na uredjaju, kupac nije u mogućnosti da odustane od servisa.
- Kupac je u obavezi da vrati prijemni dokument servisu koji mu je izdat prilikom ostavljanja uredjaja na servis i kada dodje za svoj uredjaj da potpiše dokument pod istim brojem da je
preuzeo svoj uredjaj sa servisa, ukoliko odbije servis nije dužan da mu vrati uredjaj.
- Kupac je obavezan da potpiše dokument o preuzimanju uredjaja sa servisa ukoliko taj dokument ne potpiše servis nije dužan da mu vrati uredjaj.
- Kupac je dužan da uradi backup podataka ukoliko ostavlja svoj uredjaj na servis, ukoliko dodje do gubitka podataka prilikom popravke ili dijagnostike
kvara, servis nije dužan da kupcu vrati podatke. Preventivni backup podataka u servisu košta od 950din do 1500din., zavisno
od količine GB. Ukoliko kupac nije naglasio da treba uraditi BackUp podataka i to nije zavedeno na prijemnici servis nije
dužan da cuva ili odgovara ukoliko dodje do gubitka podataka prilikom servisiranja uredjaja.
- Garancija na svaku našu popravku 1 godina ali ukoliko u Napomeni postoje neki odredjeni uslovi oni se moraju poštovati kao što i piše na računu u protivnom garancija prestaje da važi.
USLOVI POPRAVKE ZA IPHONE:
- Kupac je dužan pre ostavljanja iPhone uredjaja da uradi BackUp svih podataka na uredjaju i da servisu preda otključan iPhone uredjaj bez iCloud šifre i
passcode šifre na uredjaju. Ukoliko kupac to ne uradi a prilikom našeg servisa dodje do oštećenja podataka ili zaključavanja telefona Micronix art doo Apple
Servis MAC1 NIJE DUZAN DA VRATI iPHONE U PREDjASNJE STANJE i ne odgovara za posledice gubitka podataka i zaključavanja iPhone uredjaja ako do toga dodje.
- Ukoliko je na iPhone telefonu neispravan LCD ekran i kupac zahteva zamenu lcd ekrana, apple servis ne odgovara za ispravnost ostalih komponenti iPhone
uredjaja, pa ukoliko posle zamene novog LCD ekrana ne radi neka druga komponenta na iPhone uredjaju servis NIJE DUZAN DA VRATI iPHONE U PREDjASNJE
STANJE. Ukoliko se desi da posle zamene lcd ekrana na ekranu ne radi osvetljenje servis ne odgovara za takve kvarove. ( takvi kvarovi nisu posledica lošeg
servisiranja već posledica pada iPhone uredjaja koji se javljaju posle skidanja lcd ekrana ). Ukoliko posle ugradnje LCD ekrana dodje do problema sa senyorima koji gase osvetljenje na ekranu ili slusalicom telefona servis nije dužan da vrati uredjaj u predjašnje stanje.
- Ukoliko je matična ploča neispravna ( ne radi wifi, GSM, nema zvuka, ne puni telefon, ne radi home dugme, svi problemi osim baterije i lcd ekrana ), a posle
našeg servisa koji je neuspešan se taj kvar ponaša isto ili jos gore ili uopšte ne radi iPhone servis NIJE DUZAN DA VRATI iPHONE U PREDjASNJE STANJE.
- Svaki iPhone uredjaj koji se posle popravke ne može testirati jer vlasnik ne želi da otključa svoj uredjaj, takvu popravku kupac plaća u celosti po važećem
cenovniku a na nju ne dobija garanciju, pa ukoliko taj deo koji je servis ugradio ne funkcioniše 100% ispravno ili ne radi neki drugi deo na iPhone uredjaju ili
uopšte iPhone ne radi, servis nije dužan da vrati iPhone telefon u predjašnje stanje i ne odgovara za posledice koje su nastale prilikom otvaranja iPhone
uredjaja.
- Dijagnostika iPhone uredjaja je besplatna, ukoliko se desi da je iPhone uredjaj pre dolaska u naš servis otvaran u drugom servisu a prilikom našeg
otvaranja ustanovimo da u uredjaju nedostaju neki delovi Servis nije dužan da kupcu da spisak delova koji nedostaju, takodje ni da na prijemnom listu
napiše delove koji nedostaju.
- Ukoliko je iPhone upao u vodu i posle našeg čišćenja nedostaju neki delovi u iphone uredjaju (razlog je što su ti delovi oksidirali i
servis smatra da se trebaju zameniti novim) a kupac odustaje od dalje popravke uredjaja, servis nije dužan da vrati na to mesto te stare delove koji su prilikom
čišćenja uklonjeni ni da vrati iPhone u predjašnje stanje ukoliko to kupac zahteva. Ukoliko se iPhone posle čišćenja ponaša još gore ili uopšte ne radi servis nije
dužan da vrati uredjaj u prethodno stanje. Kupac kome je iPhone došao u dodir sa vodom ukoliko zatraži čišćenje od našeg servisa a posle čišćenja ishod nije
kako je on očekivao, dužan je da plati punu cenu za čišćenje iPhone uredjaja, bez obzira na rezultate čišćenja.
- Ukoliko kupac predja svoje podatke od Apple ID
naloga i Passcode šifru Apple Servis će čuvati u strogoj poverljivosti te podatke.
- Neispravni delovi na iPhone telefonu koji su zamenjeni novim delom se ne vraćaju kupcu.
- Garancija na svaku našu popravku 1 godina ali ukoliko u Napomeni postoje neki odredjeni uslovi oni se moraju poštovati kao što i piše na računu u protivnom garancija prestaje da važi.
IPAD:
Isti uslovi koji su navedeni za iPhone se odnose i na ipad uredjaje.